بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

سلام

 

با آرزوی سالی خوب و خوش . برای همه همکلاسیهای عزیز .

فایل صفحات ۶۰۹ تا ۶۲۷ درس زبان رو هم اسکن کردم و براتون توی گروه گذاشتم .

امیدوارم مفید باشه .

فقط چون عکسها رو معنی نمیکنیم از آوردن همه عکسها خودداری کردم . لطفا هرجا ایرادی مشاهده کردید . به من خبر بدید .

دوباره میگم :  الهی معارف بیفتی اگه نظر ندی ...

قربان شما . سیامک

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان نویدی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

جون من نگو معارف بیفتیم . هرچقدر بخوای نظر میدیم :(
به خاطر متن زیان تخصصی ازتون تشکر می کنم.

مرسی

بای بای

[ بدون نام ] یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://eketab.persianblog.com/

با سلام
بهترین کتاب های کامپیوتر را می توانید از بلاگ زیر دانلود کنید:
http://eketab.persianblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد