بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

گروه خودمون

 

 با سلام به خاطر هماهنگی بیشتر با بروبچز این لینک گروهه که از بچه های کامپیوتر همدان . ورودی بهمن ۸۴ رسما دعوت به عمل میآد که در گروه عضو بشن .

http://groups.yahoo.com/group/H84COMP

مرور گر جدید


<%@ Page Language="VB" ContentType="text/html" ResponseEncoding="utf-8" %>

جدیدترین جستجوگر ایترنتی MAXTHON

این روزها خبرهای مختلفی در مورد جستجوگرهای گوناگون رو در سایتهای اینترنتی و روزنامه ها میبینید. اینترنت اکسپلورر که محصول شرکت ماکروسافته دیگه کم کم داره میره کنار و جاشو داره به این بروزرهای جدید میده. البته دلایل مختلفی وجود داره که ما اینجا نمیخوایم در موردش صحبت کنیم و فقط به بعضی از این دلایل اشاره می کنم. از اونجایی که Internet Excplorer ماکروسافت بیشتر از 80 درصد استفاده کننده ها رو به خودش اختصاص داده به همین نسبت هم بیشتر مورد هجوم ویروس نویسان و هکرها قرار گرفته و به همین دلیله که ماکروسافت هر چند وقت یکبار پچ های جدیدی رو برای حذف ایرادات این نرم افزار میسازه. از طرف دیگه شرکتهای رقیب بروزرهایی با امکانات بیشتر رو طراحی کردن و اون رو در اختیار کاربران اینترنت گذاشتن.

اکسپلورر جدید که اینجا میخوام بهتون معرفی کنم از همین نرم افزارهاست که زیاد براش تبلیغی انجام نشده و پشت پرده داره با سرعت زیاد پیشرفت میکنه. چیزی که اینجا خواهید خواند تجربه شخصی منه. البته من با خیلی از این بروزرها مثل Opera و FireFox کار کردم ولی این بروزر یعنی MAXTHON رو بیشتر پیشنهاد میکنم.

مطمئن باشید از کار با این بروزر اینترنتی MAXTHON ‌ کم کم حالتون از Microsft Internet Explorer بهم میخوره !! و از استفاده از اون ناراضی نخواهید بود.

 

چند ویژگی برتر بروزر MAXTHON

1- شما در IE برای هر صفحه جدید یک ویندوز مستقل دارید و این باعث میشه که گاهی چند تا پنجره باهم باز باشند. ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم و در یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود .

2-به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید!با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.

3- ماکستون انقلابی حدید در افزایش سرعت مرورکردن به وجود آورده است به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید و بیندازید تا در صفحه جدید باز شود شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد .

4- ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامهَ شما اضافه می کند که شما توسط آن می توانید به پوشهَ پیوندها که در پوشهَ علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.  

5- ماکستون دارای سیستمی به نام شکارچی تبلیغاته که کمک بزرگی به زمان آوردن یک صفحه میکنه. صفحات ناگهانی پاپاپ، صفحات شناور، تصاویر تبلیغاتی، فلاشهای تبلیغاتی....همه و همه چیزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همهَ آنها راحت شوید. این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند و شما را از شرشان راحت کند.

6- آیا نوار ابزار گوگل را می توانید با مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت مایکروسافت به کار برید؟ معمولاً جواب خیر است اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل حمایت می کند .

7- با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید و حتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع شوند و همچنین با ماکستون بسته شوند .

8- شما می توانید با چند کلیک صفحات دیده شده، کوکیها, صفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند، رمزها و... رو پاک کنید همین طور می توانید اینهارا به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شوند.

9- ماکستون از پوسته های ( Skin ) انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیبا تر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود. بیش از 300پوسته زیبا رو میتونید در این سایت " سایت پوسته ها " ببینبد تا متوجهَ تفاوت ماکستون شوید.

10- بیش از400 برنامهَ اضافی برای ماکستون در این سایت " برنامه های اضافی ماکستون " برای شما قرار داده شده و تعداد بیشتری نیز در دست تهیه است البته این رقم غیر از آن برنامه هائی است که توسط کاوشگر اینتر نت و ماکستون پشتیبانی می شود.

11- ماکستون کاملاً امکانت کاوشگر اینترنت را دارد ولی حجم کمتری را اشغال می کند و سازگارتر است .ماکستون حدود65%از رم شما را کمتر از کاوشگر اشغال می کند هر چند صفحه های بیشتری را باز کرده باشد

نکته جالب توجه اینه که نسخه فارسی شده این بروزر هم وجود داره. برای نصب این بروزر روی لینک زیر کلیک کنید. حجم فایل در حدود 4.5MB که حدود 10 دقیقه دانلود میشه. اطلاعات مفید زیادی رو میتونید تو وبسایت رسمی اون پیدا کنید. آدرس وب سایت http://www.maxthon.com . موفق باشید.

سلام

سلام به همه دوستان .

وبلاگی رو که میبنید . از طرف بچه های کامپیوتر همدان ورودی بهمن ۸۴ ایجاد شده .

نپرسید چرا چون خودم هم نمیدونم . اما شاید بعدا یه هدفی پیدا کردیم . خودم هم نفهمیدم چی گفتم اما

علی الحساب این چند تا عکس رو داشته باشید تا بعد .