بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

واگذاری مدیریت

خیلی وقته که این وبلاگ آپ نشده .

علتش هم فارغ التحصیل شدن همه بچه هاست .

پس اگه کسی مایل به مدیریت هستش پیغام بذاره .

ترجیحا بچه های همدان .


نظرات 5 + ارسال نظر
محمدجواد چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام,تبریک میگم به شما و تمام بچه های کامپیوتر ورودی 84 که فارغ التحصیل شدن .مدیریت وبلاگ شما و دوستانتان تا آرشیو "اردیبهشت"خیلی خوب بوده و خسته نباشید میگم.انشاالله تا کارشناسی ارشد کامپیوتر مطالب این وبلاگ ادامه داشته باشه.مدیریت سایت رو به بچه های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد هم میسپرید؟ بی زحمت شرایط وبلاگ هم به ایمیل بفرستید تا من هم با دوستانم در باره ی مدیریت وبلاگ صحبت کنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ


سلام من زهرا هستم یکی از بچه های کامپیوتر کرج وبلاگ زیبایی دارین

من مدیر وبلاگ بچه هامونم به ما سر بزنین www.ofogh2010.blogfa.com





یلدا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام دانشجوی سال اول کامپیوترم اسمم یلدا

میشه بهم زنگ بزنین ۰۹۳۶۵۱۵۶۷۳۳

یزدان پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.yazdan9.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری اگه مایل به لینک بودی خبر بده ( جه عجب یه وبی از همشهری های خودم دیدم )

معلم شرکتی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

وبلاگ معلمان شرکتی(خرید خدماتی)

http://msherkati.blogfa.com/

http://t118.wordpress.com/

تروخدا هر کی خبری از معلمان شرکتی را داره ادرس این وبلاگو بهشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد