بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

بچه های کامپیوتر همدان - ورودی ۸۴

این وبلاگ به تمام برو بچز باحال کامپیوتر همدان تعلق داره ..

سلام

سلام به همه دوستان .

وبلاگی رو که میبنید . از طرف بچه های کامپیوتر همدان ورودی بهمن ۸۴ ایجاد شده .

نپرسید چرا چون خودم هم نمیدونم . اما شاید بعدا یه هدفی پیدا کردیم . خودم هم نفهمیدم چی گفتم اما

علی الحساب این چند تا عکس رو داشته باشید تا بعد .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جغد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ http://owl.blogsky.com

با سلام
شما همدانی هستید ؟ یا دانشجوی درهمدان هستید؟ آخه این دو تا با هم خیلی فرق فوکوله

عزیزم واسه کسیکه هم همدانی و هم دانشجوی همدان باشه هیچ فرقی نفوکوله .
افتاد حالا !!!!
هااااااااااااااااااا.

جغد چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ http://owl.blogsky.com

پس جغد پیر همدان - ساکن هامبورگ - مخلص شماست.
دمتان گرم از این به بعد مشتری پر و پا قرص شما هستم.
به وبلگ من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد